Ahad, 2 Januari 2011

TAHUN BARU AZAM BARU

Selamat Tahun Baru Buat semua teman2...semoga tahun yang mendatang membawa 1000 makna.

Sekarang ni aku asyik dok berperang dengan nyamuk sambil siapkan paper work untuk projek aku...erm..sambil2 mataku menjeling terhadap X-men yang setia menemani aku dr tadi..sememangnya tu citer favourite aku..siap ada koleksi lagi kt kampung dulu..masa belajar dululah tergilakan koleksi X-Men...erm..geramnya x dapat bersantai menonton Wolverin. Sori x dapat nak berblog since kelmarin sbb sibuk..bila bercuti sibuk ngn kerja kat rumah plak..huuu..dah namanya wanita...di pejabat kitalah pekerja....di rumah kitalah isteri & ibu...yang penting bahagia...

Aku mencoret hari ni sekadar nak wish Selamat Tahun Baru Buat semua...macamana azam tahun lalu???dah capai belum????erm..harapnya belum terlewat nak wish walaupun saat ni dah masuk 2hb Januari 2011 hehe..Rasa masih terlalu baru post yang aku buat sebagai ucapan tahun baru 2010 pejam celik pejam celik dah wat ucapan 2011 plak...Nanti akan aku postkan 1 post khas sempena 2010 yang berlalu pergi....k lah...aku nak siapkan paper work aku ni..bye....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...