Jumaat, 7 Januari 2011

KAMERA DSLR...TERBAIK!

Ni cuma contoh dalam tenet yg aku ambik..tp skrg dah ada model latest lg....jeles betul tengok kamera ni dok kat tengkok jurufoto kolej..terutama adik kesayangan yg punyai banyak  minat yg sama ngn aku si Aimi....

Semenjak dua menjak ni aku dok pikir2 macam rugi plak aku beli video camera aritu.Pejam celik pejam celik dah dekat setahun beli benda tu baru berapa aksi anak aku yang aku rakam...erm...mcm x guna sangat je...anak aku membesar tanpa di rakam...betapa sibuknya aku ni...ehheh..adalah beberapa aksinya dalam tu...Bila aku tengok blog orang rakam gambar cantik2 guna DSLR...aku rasa menyesal x sudah x beli benda tu...dulu niat mmg nak beli yang tu...tapi bila g jalan2 kat Mines aritu tengok promosi video cam + camera digital percuma ++++++ byk lagi benda aku jd rambang mata...apa lagi...jd lah bajet x terancang bulan tu....RM 2 ribu lebih gak habis...plus minus ngn benda2 lain...huhu...melayang duit aku...

Nilah video kamera yg aku beli dulu...lebih kurang mcm nilah modelnya...murah jer...tp plus minus ngn benda lain yg aku beli hari tu byk gak habis...ergh....DSLR idaman ku....


Ni plak jadual harga kamera ni dipasaran serta spek dia mengikut jenis (model)  kamera tu...



Tengoklah gaya dia tu..huhu jelesnya ngn kamera dia tu...aku nak jugak..nak jugak..nak jugak....x kira walau berapa taun kena kumpul duit...heheh


Bertambah aku jeles bila time ada event Kolej yg melibatkan kameraman yg dok gantung DSLR tu kt tengkok diorang..rasa geram sgt kat diri sendiri sbb x ikut kata hati beli DSLR tu dulu...setakat ni semua orang puas hati guna si DSLR tu...skrg dah ada latest version dah...huhu...tunggulah 2 tahun lg aku kumpul duit dulu..huhu..sedihnya....


X dapat beli DSLR dapat beli baju nipun jadik argh.....hoho....merry christmas...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...