Isnin, 3 Januari 2011

URUSAN LUAR YG MEMENATKAN...

Selamat Hari Lahir Busu....semoga panjang umur & murah rezeki...

Hari ni x banyak benda yang aku lakukan namun agak memenatkan..pelikkan bunyinyer..heheh...sebenarnya penat sebab keluar atas urusan peribadi itu yang amat memenatkan..
Kek Busu yg di ukir namanya...sweet....

Tadi masa makan tengahari kami celebrate bufday Busu yg sekian lama kami tangguhkan waktunya...mungkin Busupun dah x sangka kitorang ingat lagi Bufday dia..alang2 kami berempat bersama keluar makan arini aku plan secara adhock ngan jaja untuk celebrate bufday dia yang dah lama tu tu...kesian dia...



Aku ngn Jaja keluar dulu gi beli kek kt kedai kek Oren di Mentakab tu. Aku cakap ada urusan bank nak setel... mungkin dia x expectpun. Pastu lepas beli kek kami bergegas ke Kedai makan Rahmat seperti yang di janjikan... kami ingat kami yang sampai dulu...lehlah jugak nak sorok2 kek! huhu...sedeynya sebab diorang sampai dulu.. aku terpaksa cuba sorokkan kek belakang Jaja..tp Busu x syak apa2pun...muka dia blurrrrr aje.


Dari kiri Azma Manan,Suhaila Hassan & Saliza Ghazali

Aisyah bergambar ngn Busu..katanya kot2lah bergambar buat kali terakhir kalau2 Busu leh tukar....

Bergambar ramai2..aku je xder..mana aku?

Biasanya diorang duduk di meje belakang tp arini ada org duduk meja tu...jadi diorang tukar port kt bahagian depan kedai..tu yang x dapat nak cover...x jadilah surprise yg di plan..tapi yg penting dia tetap terkejut sbb x sangka. Aku letak je kek depan mata dia....heehheh...comel je Busu time tu.....nanti aku uploadkan gambar semasa kejadian..heheh

Bandar yang jam mengalahkan KL..siap ada polis traffik lg..huhu....semasa on the way ke Bandar temerloh untuk setelkan urusan kt sana.

Pastu aku setelkan beberapa urusan lain...aku kuar ngn jaja g Tabung Haji..update akaun aku yg dah berkurun x di update...heheh kebetulan jaja nk bayar kereta dia dekat Bank Islam Temerloh....pastu aku g Ambank setelkan pasal Ambank online aku yang terkandas proses registernya...puncanya aku dah pernah register 4 tahun dulu tp aku lupa pasword...tapi x dapat2 jugak sampai ke tua daaaa......korang bayangkanlah..nak print out statement dekat kaunter diorang dia mintak caj RM30...giler mahal....statement aku plak sampai kt kampung..susah betul! tapi penat2 aku daftar tadi ke hulu ke hilir mendaftar kat sana...balik2 opis nk bukak x dapat..hangin satu badan rasanya aku ni....

Erm..Bosannya menunggu...

Padahal orang dalam tabung haji tu berapa orang je tp nunggu sikit punyer lama...apa xnyer..yg bertugas tu sorang je..yg lain g rehat kot..yang belakang tu bosnya..xkan dia nk wat keje kt kaunter!!!! kesian plak aku tengok dia...no x bertuah 279.. ngeh..ngeh...


Erm no ni lagi x bertuah sampaikan beribu..pdhal org dalam tu 3 orang je..ehheh....

1 ulasan:

Suhaila Hassan berkata...

terima kasih kak han, liza, ju, aisyah dan azma. sebab sudi n ingat birthday kita yg dah berkurun tu. huhu. brthday tahun 2010 smbut thun 2011. special tuu..tp cheese kek tu sgt sedap bile dah letak dlm peti ais. best..thanks tau

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...