Khamis, 30 Disember 2010

HARIMAU MENGAUM GARUDA TERSUNGKUR

eRmmmm....arini sampai kat opis xder topik lain..semua dok citer pasal team Malaysia menang semalam..Alhamdulillah kemenangan menyebelahi kita..syukur....macam2 post yang aku baca kt FB....erm..ada yang ckp penjaga gol kita paling seksilah..macam2...heheh...adatlah masa kita di atas semua orang menyanjung..bila di bawah xder sapa nk tengok...apa2pun aku bangga ngn team Malasysia yang telah memberikan aku cuti percuma esok...thanks so much...semalam aku tengok sambil baring2 atas tilam..disebabkan aku x berapa sihat dan tilam tu empuk sangat maka aku lena bersama sorakan puluhan ribu peminat...apa2pun mimpi indah aku buat team Malaysia jadi kenyataan...tahniah....satu ayat yang aku nak share ngn kawan2...ayat yg di post oleh seorang ustaz kt tempat aku dlm FB dia...ayat ni memang nyentuh kalbu aku....

"1 okt 1985 aku dlhrkn.1st buka mata je di MALAYSIA,

mula2 bjlan pn di bumi MALAYSIA,

mlm2 tdo pn selimut aku langit MALAYSIA,

aku stat sek kat sk keb beserah, kuantan,phg,MALAYSIA,

sek men,uni pn di MALAYSIA,

ayh aku cr mkn bg kt aku pn di ngra MALAYSIA,

akhirnya aku pn kje kat KKTM,Kem.Peng.Tgi.MALAYSIA,

n y plg aku ske ngn MALAYSIA ni,

aku nk kawin pn ngn org MALAYSIA..

jd mmg tpt mlm ni aku kene skg NEGARAKU MALAYSIA!!"


Ni antara sokongan padu yang diberikan oleh rakyat...kerana keikhlasan rakyat menyokong team Malaysia...Aura tu dapat sampai ke pemain sehingga merek berjuang habis-habisan mengganyang Indonesia semalam..buktikan pada mereka Malaysia mampu walaupun layanan buruk yang diberikan oleh mereka terhadap team kita...Malaysia Boleh!!!!

Ya Allah...ramai sangat lah pensyarah yang bercuti sampaikan bilik ni gelap macam berhantu....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...