Khamis, 6 Januari 2011

PINDAH LAGI...


Ni tempat aku yang asal...si Iza ni tumpang duduk lepak....semua dah kosong..Almari aku pindahkan...Almari kaca kt dalam tu si Azmir dah curik letak tempat dia..heheh

Hehe..tajuk gempak je kan?hahah..bukan pindah Kolej..tapi pindah partition je....

Dulu aku dok sebelah Ustaz Shawal tp sekarang aku pindah kt tempat Juliati sbb Juliati pindah ke e-tech center...kat tingkat bawah skali...so tempat dia kosong maka aku dengan berbesar hati berpindah ke tempat dia..

Bukan apa...cuma mencari ketenangan dan keprivasian diri...apa xnyer...masa aku dok situ dulu orang selalu lalu lalang belakang aku...yang aku paling risau kalau2 big boss yang lalu belakang aku...

Manalah taukan????kan??? aku tengah wat kerja2 x bermoral ke..hehhe..walaupun belum pernah...

Sekarang kat tempat baru aku leh tido.. huhu... seeebaaab! belakang aku tu dinding.. heheh mesti orang x perasan....


Ni tempat baru aku..sebelah Aimi..ni saja je Azmir menyibuk nak masuk dalam gambar....


Ni perangkap yang disediakan untuk aku...memang benda nilah yang paling aku takut skali...diorang sediakan parking untuk aku.supaya bila kereta kancil cabuk aku tu masuk diorang snap gambar n publish dlm FB..diorang banding2kan kereta aku dgn diorang punyer kereta...hari tu aku dah masuk perangkap tu..heheh.... sbb aku x perasan..bila aku perasan pastu aku terus undur balik n parking sebelah saliza..heheh sbb kt kolej ni akulah pensyarah yg x tukar kereta lg..ehhehhe


Hehe..nasib baik aku sempat sedar...huhu...x bermoral betul wat perangkap camni..nasib baik hati2...


Ni apa yang dia dah kenakan aku dulu dlm FB dia.....heheh...

"Ko memang x bernasib baik nak kenakan aku Azmir...." ahhahha...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...