Ahad, 13 Februari 2011

SEMAKIN PELUPA...

Hari ni aku kuar jenjalan ngn Mr.Hubby kt Kuantan Parade....Maklumlah dia ada exam di SHAHPUTRA.Jadi isteri & anknya ni dtg dengan rela hati menemani beliau exam kt sini selama 3 hari...Padahal isterinya ada agenda tersirat..hehhe (nak shopping..hehhe..window shoppingpun jadilah...) shhhhhhh!!!!!!!!!!!!11 jgn bgtau Mr hubby okay!





At Kuantan Parade...

Apa yang berlaku bukan citer pasal jalan2 tu yang nak dicerita tp tentang pintu bilik hotel kami yang tak berkunci sepanjang kami pergi berpoya2 di Bandar Kuantan. Bayangkanlah, dalam tu ada macam2..antaranya 2 bijik labtop & semua barangan berharga yang sentiasa di bawa kemana saja...Nasib kami memang baik..tuhan menjaga hak kami..Alhamdulillah,xder 1 barangpun yg kurang..masa sampai depan pintu nak masukkan kunci dekat tombol...kaki aku menggeletar sbb terkejut & terkecut perut sbb pintu x rapatpun...tolak camtu je dah boleh terbuka. Ya Allah tuhan je yang tau masa tu....tulah..terlampau excited nk kuar berpoya2..maklumlah dah seharian dok kt bilik hotel je...Abinya g Exam... Bercerita tentang pelupa..penyakit lupa aku makin teruk...risau sangat kenapa jd gitu..orang kata sebab terlampau banyak yang difikirkan dalam kepala.

Banyak benda besar yang aku pernah lupa..pernah sekali masa pergi bengkel modular aku lupakan kawan aku..padahal dah janji ngn dia nak g sama2..last2 aku gi gitu je..jenuhlah si kawan ni menunggu...marah betul dia..pernah beberapa kali aku lupa nk ambik anak...bila sekali dengar macam lawak tapi bila dah banyak benda besar2 yang aku lupa aku rasa itu satu lawak yang serius...x leh nak wat lawak...2 atau 3 hari lepas aku lupa aku letak mana kunci kereta...kecoh aku marah kat azmir sebab dia suka sorok barang orang...aku ingat dia sorokkan...


Kelakar plak rasanya sebab fitnah si jemir yang suci dajal suci tu...


Lawak2...lawak...kakkaakkakk....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...