Rabu, 16 Februari 2011

IBU TUNGGAL

Hari ni x banyak benda yang dapat aku taip...sibuk sangat..cuma sedikit perkongsian perasaan semenjak bergelar ibu tunggal setelah pemergian Abi semalam ke ILIM di Bangi....

Owhhh...mesti korang pikir bukan2 ni...Ya Allah...mintak jauh ler dengan apa yang korang pikir tu...x sanggup rasanya aku nak kehilangan dia...

Pemergian yang dimaksudkan adalah pemergian sementara untuk menjalani Kursus Induksi..Bukan pemergian yang korang fikirkan..nauzubillah....Aku belum bersedia untuk hadapi semua tu..malah x pernah terpikir langsung perkara2 begitu.Kehilangan sementara nipun cukup memeritkan buat aku....erm...15 hari adalah tempoh yang panjang..Sebut pasal induksi teringat pulak masa gi Induksi tahun 2009 aritu...dahlah dalam bulan puasa. anak baru je berusia 2 bulan..huhu..sedih tinggalkan anak..tiap malam nangis...ehheh

 

Tengoklah..sampai tertidorpun dengan buku..menulis luahan hati & kerinduan buat Abi...

 

Si kecik ni hobinya menulis..balik je rumah dia cari buku...masuk kereta mesti bawak buku...sampaikan mimpipun mintak pensil je..harap2nya sampai ke besarlah..tengoklah tangan dia pegang pen...kuat study...maklumlah esok nak ambik exam SPM..ehhe

Apa yang merisaukan aku adalah kalau2 aku juga menerima surat untuk pergi menggubal modul kat mana2..maka yang paling kasihan adalah anak aku...kehilangan ibu bapa selama seminggu lebih...Kat mana lagi dia nak duduk???menumpang kasih kat rumah pengasuh dia yang penyayang tulah...


Ni Along kesayangan Aisyah...memang dia sayang sgt kt Aisyah...macam adiknya sendiri.

Alhamdulillah...aku bersyukur sangat sebab Allah bagi aku pengasuh yang baik untuk jaga anak aku...k lah...banyak kerja nak buat ni...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...