Isnin, 27 Disember 2010

FINING-FINING Daaaa....

Pagi2 lagi dah meragam honey bunny aku ni...sedihnya...

Erm...kereta ni dah byk jasanya serta byk kenangan masa remaja nye....

Hari ni aku pening2 lalat sikit..apa xnyer????pagi td aku sampai kt stesen bas Temerloh dekat2 kul 6.30 kot…balik aku mandi2 n smayang pastu gsok baju.Siap je gi hantar anak….erm..dahlah semalam nak tidopun x lena..duduk seat blakang skali…punyerlah kuat hentakan sampai menjerit2 aku…driver bas tu bawak laju betul….sampai di temerloh hanya 3 org yg turun..majoriti turn kat Kuantan.nasib laki aku off hari ni half day..aku start si DAM 3075 tu x hiduplah plak..pastu alarmnya meragam sejak sepupu aku tertekan alarmnya aritu…x nak berenti sbb tu bateri weak…nak startpun x hidup..badluck betul pagi2 ni…last2 laki aku gak g hantar kerja.
Pastu sesampainya rumah pengasuh baru teringat appointment dia untuk cucuk jatuh hari ni…abi dia terpaksa balik rumah semula tukar baju siap2 n dtg ambik aku balik kt opis…pastu kitorang g ambik anak…Angah anak pengasuh aku yg berumur 15 tahun tupun nak ikut sbb dia nak g Tanya untuk suntikan percuma kenser servik untuk budak skolah tu…rupa2nya bila Tanya benda tu x tau lg bila nak wat….dahlah hanya untuk budak 13 tahun shj..selebihnya kena wat sendiri kat swasta.harga bagi suntikan adalah RM200 dan bg melengkapkan suntikan tersebut kena suntik 3 kali…kopaknya duit mak bapak nak cucuk anak2 diorang….last2 Angah balik kosong je lah…dah lah dapat misi kerek cucuk anak aku…hangin betul laki aku….anak aku kena cucuk nangis kejap…Masuk2 je opis…bilik pensyarah ni sunyi je..yang ada Cuma aku,Paliza,Jue & Nadhirah….nanti gambar kesunyiaan bilik kat sini akan ku kongsi bila aku upload.
Begitu sunyinya opis tanpa penghuni cuma aku berempat sahaja...aman dan sentosa..
Begitu kecohnya opis bila naiknya si pengacau tegar para pensyarah Kolej ni...Si Azmir Mat Dom...herghhh...!!!!
Bila dah buat kacau kat org tu & org ni... buat muka bajet cute plak..x payahlah buat muka gitu, x der org nok..bertambah2lah xder org nok...
Hari ni aku pening2 lalat sikit..apa xnyer????pagi td aku sampai kt stesen bas Temerloh dekat2 kul 6.30 kot…balik aku mandi2 n smayang pastu gsok baju.Siap je gi hantar anak….erm..dahlah semalam nak tidopun x lena..duduk seat blakang skali…punyerlah kuat hentakan sampai menjerit2 aku…driver bas tu bawak laju betul….sampai di temerloh hanya 3 org yg turun..majoriti turn kat Kuantan.nasib laki aku off hari ni half day..aku start si DAM 3075 tu x hiduplah plak..pastu alarmnya meragam sejak sepupu aku tertekan alarmnya aritu…x nak berenti sbb tu bateri weak…nak startpun x hidup..badluck betul pagi2 ni…last2 laki aku gak g hantar kerja.
Pastu sesampainya rumah pengasuh baru teringat appointment dia untuk cucuk jatuh hari ni…abi dia terpaksa balik rumah semula tukar baju siap2 n dtg ambik aku balik kt opis…pastu kitorang g ambik anak…Angah anak pengasuh aku yg berumur 15 tahun tupun nak ikut sbb dia nak g Tanya untuk suntikan percuma kanser servik untuk budak skolah tu…rupa2nya bila Tanya benda tu x tau lg bila nak wat….dahlah hanya untuk budak 13 tahun shj..selebihnya kena wat sendiri kat swasta.harga bagi suntikan adalah RM200 dan bg melengkapkan suntikan tersebut kena suntik 3 kali…kopaknya duit mak bapak nak cucuk anak2 diorang….last2 Angah balik kosong je lah…dah lah dapat misi kerek cucuk anak aku…hangin betul laki aku….anak aku kena cucuk nangis kejap…
Ermmm..bukan semua org dapat free okey...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...