Rabu, 8 Disember 2010

CATATAN HARIANKU....

Assalamualaikum semua....hari ni aku dok sibuk2 marking paper...tak banyak benda yang menarik dapat dikongsi cuma ada beberapa perkara sahaja...antaranya facebook dah new look....akupun apa lagi tak ketinggalan lah mengupdate profile dengan latest version walaupun akupun x tau nak klik kat mana..heheh...masih barulah katakan..x sempat nak godek2 lagi..erm....kat bawah ni aku ada share sedikit wajah baru FB aku...heheh...korang apa lagi jom join aku berwajah baru walaupun x pandai nak guna...entah2 aku je yang ketinggalan..ehheh...

Ni sedikit aktiviti harian yang aku buat pagi hingga sebentar tadi....


Erm..pagi2 dengan segala rasminya beta ingin membuka sampul surat ini untuk di marking.....heheh


Tengoklah wajah Shima yang stress dengan jawapan studentnya....


Dah penat aku pikir macamana budak ni jawab soalan yang orang tak tanya..tergelakpun ada...sakit jiwapun ada...give up rasanya....tekanan perasaan betullah....!!!!


Fizah dari kiri sempat lagi tersenyum...Melati maintain keibuan...hehhe yang hujung ni Nora stress nampaknya ngn studentnyer....hoho....sabarlah kawang2...


Hah...ni kes baru nak ambik exam ler ni......exam dah habis last week dia baru terhegeh2 nak ambik exam..bengang je kak norul ain....melayan student tu...K.Rin yang tengah dah letih marking paper nasib x terberanak je...heheh..last skali fatimah yang maintain hoho...main FB ker??? Gurau je Faty..jgn marah...


Korang tengoklah jawapan student..lain yang ditanya lain yang di jawab....ntah dari mana datang dalam proses mitosis ada peringkat atmosfera...lawak betullah...budak2 ni jawab apa saja yang melintas kat depan diorang....ish...ish....


5 more to go.....yang tengah ni kiranya paper last untuk aku marking semester ni..heheh...dan last tu menunjukkan paper yang aku berjaya marking hari ni...ahhah..yahooo......bebas..esok leh g kursus dengan tenang....


Ni yang dikatakan wajah baru namun x friendly...korang cubalah.....

Tengahari tadi aku ada terbaca satu artikel tentang bahaya penggunaan ubat paracetamol...risau aku mendengarnya....aku dulu selalu sakit..masa zaman belajar dulu sampaikan aku pernah telan padadol dekat2 6 biji dalam satu masa sebab sakit yang tak dapat di tahan...tapi malangnya tak bagi effect apa2.masa belajar dulu aku selalu migrain tapi aku tak tahu betul ke tak ia migrain sebab...makan ubatpun tak ada apa2 kesan.Pernah kes aku difrward ke HUKM sebab pelik...heheh...Doktor tu pernah bagi DDF118 kat aku...katanya ubat tu agak kuat...namun still xder apa2 kesanpun...tapi Alhamdulillah sekarang setelah aku berubat kampung sakit tu hilang....semua ni atas izin Allah....


Kalau korang nak baca lebih lanjut lehlah klik kat gambar ni...aku malas nak paste artikel tu kat sini...panjang sangat...harap korang dapat iktibar dari artikel ni...




Akhirnya siap gak aku marking paper....ermmmmm..penatnya...petang baru siap...tu belum kiranya aku marking bersungguh2..ni dah plus +++++ & minus --------- ngn main2 borak2 n baca macam2 kt internet....hehhe..patutlah lambat.

Aku nipun dah rasa x sabar nak siapkan markah budak2 ni.Mana taknya nak menggodek2 blog sbb nak ngajar kursus blog ari Sabtu nanti..tapi tiba2 je dapat msg dr Mira yang mengatakan manager2 kilang yang nak join kursus tu terpaksa bekerja diluar kawasan selama sebulan lebih...kalau tak silap aku kat N9...

Erm..nampaknya leh lar aku relaks kan otak..x lah terkejar2...heheh tapi apa yang merisaukan aku,kursus diminta tunda kepada bulan Januari..erm..

Masalahlah pulak tu...Apa taknya,jam kredit kursus pendek aku untuk tahun ni belum cukup +++ aku risau kalau-kalau masa januari nanti aku sibuk ngan Modular tu..erm..rugilah aku tak dapat jam kredit tu....huhu...tapi xperlah..adalah rezeki aku kat mana2....

Ok abang2 n kakak2 manager sekalian KURSUS BLOG kita OFFICIALLY di tunda ke bulan Januari.... I-Allah ada jodoh leh jumpa ngan aku sebagai tenaga pengajar yang x berapa maher ni..(adik kepada Maher Zain) heheh...aku dulupun belajar sendiri je..godek2 itu ini.......masa tu kat kolej ni x ramai yang ada blog....erm..last2 aku terbongkok2 je godek2 internet....dengan izin Allah jadilah blog aku sekarang ni....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...