Jumaat, 10 Disember 2010

CATATAN HARI INI....

Erm...hari ni ramai yang berjauhan dengan suami dan isteri mohon cuti...maklumalah dapat berjumpa lama sikit...Kolej hari ni terlalu lengang...bagai di landa GARUDA....tambah plak masa orang gi semayang Jumaat tadi....tambah plak budak2 tengah cuti semester....aku hari ni setelkan beberapa perkara penting sebelum aku pergi lagi untuk menggubal Modular ni....Aku cuba setelkan idbms...kertas2 soalan yang nak dipulangkan ke unit exam....pastu aku shred paper....guna paper shredder yang hebat kat atas tu..rasanya kalau masuk tangan mau boleh hancur....pastu aku melayan borang2 senari semak kerja penyediaan kertas soalan peperiksaan...wah..banyaknya..malas plak nak tulis..mau lenguh jari2 aku ni nak ulang2 isi benda yang sama...ada sapa tau kat mana doremon???????????aku nak pinjam alat dia...

Minggu depan aku akan berada di Kajang for 1 week start 13/12/2010 sampailah 17/12/2010 kat sana...sapa2 yang rasa nak jumpa beta atas urusan negara atau apa saja lehlah jumpa beta di tempat beta bersemayam di sana di Hotel Oriental Crystal Kajang....


Hah..Ni dia Lokasi Hotel ni....bukan jauhpun..dekat je ngn tempat shopping..dulu masa belajar aku selalu g lepak kat kajang...maklumlah selalu naik keretapi balik...

Ni gambaran yang diberikan oleh orang2 yang pernah gi sana.....erm..Bolehlarrr.....walaupun berjuta kali lalu depan hotel ni tapi aku x pernah menginap disini...so x tau cemner dalam dia n service yg dia provide...


Erm di pandangan luar dialah....memang aku pernah nginap hotel bajet depan dia...bagus betul hotel tu affordable...lagipun rasa selamat kenderaan nak di parking sbb ada parking berbayar 24 jam kat situ...


Erm..macam selesa gak kalau dapat bilik ni...heheh...kalau aku dapat bilik sorang macam biasa aku nak ajak Marsha je dtg lepak ngn aku kat sini hheheh....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...