Isnin, 6 Disember 2010

CATATAN HARI INI....

Akhirnya setel marking paper untuk 2 kelas...menyesal plak aku x bawak yang 1 kelas lg tu...STM....10hb ni dah Lock idbms...minggu depan nak gi bengkel kt Kajang..bestnya kalau ada orang belanja satey kajang..huhu...kawan2pun xder sgt dah kt UPM nak g lepak2 kat sana....erm....arini asyik dok menggodek itu ini kat internet je...dah lama aku x update perkembangan aku..nanti tanggal 31/12/2010 sebelum masuk tahun baru aku akan preview peristiwa2 sepanjang tahun yang berlaku yang telah lama aku termiss untuk tatapan teman2...

Ni sedikit aktiviti yang aku lakukan arini selain daripada menggodek2 isi perut alam kat internet ni....


Begitu byk dokumen penting dekat desktop aku...naik pening dibuatnya...


Dalam proses menyetresskan diri marking jawapan student yang menyakitkan hati dan kepala ni....


Ni sedikit aktiviti arini...gambar ni Shima yang ambikkan...erm....!!! thanks sis..bak kata Shima "Merah betul mak ngah arini...huhu" xpelah semangat membara untuk bekerja di hari isnin....semoga warna baju aku ni dapat memulihkan semangat teman2 untuk bekerja di hari isnin yang malas ni....hehheheh

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...