Jumaat, 14 Ogos 2009

ARI YANG MEMENATKAN..

Semalam hari yang cukup memenatkan..apa x nyer..si SU Politik Muhyidin tu datang kul 6.30 ptg..Ya Allah..jenuh kami nunggu...gambar xder nk masukkan dalam ni...nanti saya cuba dptkan drpd jurufoto kolej...nama setiausaha politik tu Ustaz Shahrin b.Jamaludin rasanya...dia selalu kuar tv ceramah kt Halaqah & Al-Kuliah....
Saya plak kena serve air kt VIP tu...Ya Allah geram betoi...bkn apa sebab xleh ponteng curi2 balik...Yang lain x terlibat ada yang cuba2 curi balik...kesian laki saya kt rumah...kul 7.30 baru bini dia balik..pening sgt kepala kena hujan dah lar tu..ada batuk2 n selsema skit2...risau dah kalau2 H1N1..hihiiii.....maklumlah aritu dok bersesak kt tempat konvo di UPM. Dah lar UPM aritu pernah kena tutup sbb H1N1 niiii.....ish...risau sgt2...
Pagi td rindu saaaangt kt Aulia Aisyah...saya tgok jer video dia gelak2 kt Lappy niii...rindu yg amat. Bila balik rumah, masuk bilik bau badan dia...rasa sebak je...Satni baru lepas perah susu....dapat 1 botol..mesti dia tengah lapar masa ni...orang tua2 cakap kalau susu kita berdenyut dan kuar maknanya anak kita lapar...kesian dia...
Yang paling saya risau...bila dah 2 minggu minum susu tin dia dah x nk susu badan saya..sedihnyeerrrrrrrrr....Orang tua jugak cakap,kalau anak kurang hisap susu ibu,dia akan jadi agak degil & x dengar kata serta x rapat dengan kita...sedihnyerrrr..kalau Aulia dah besar tp x rapat ngn saya...
sekarangpun dah meleleh air mata masa taip artikel ni... ni ada video yang abi dia tangkap beberapa hari lepas sebelum dia balik kampung...untuk di share bersama...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...