Isnin, 17 Ogos 2009

INDUKSI 16/08/09 - 27/08/09

Hari ni hari pertama induksi...semalam lapor diri kul 2.30 ptg...tupun jenuh sesat...driver kolej x jumpa cari sebab kami semua terbahagi kepada 4 buah hotel berbeza. Kami berempat iaitu saya sendiri,Suhaila,Saliza & Juliati...kami dapat kat Hotel Sentral kt Brickfield...kami bertolak dari kolej kul 9.00pg tp sampai sini kul 2.00ptg.Sesat punyer pasal..
Lepas lapor diri sempat lgn kami shopping kt SOGO...skali skala dtg shopping sakan..x ingat dunia..padahal gaji lambat lg...saya beli slipar je...jenama crocodile warna puteh..biasa2 je...tapi dah lama berkenan slipar tu, slipar crocodile ni selesa di pakai...saya memang suka jenama ni...most of my sandal or slippers jenama ni.lgpun dia x lah mahal mcm HUSH PUPPIES or SCHOLL..ingat nak buat raya...tapi memandangkan saya x bawak seliparpun datang kursus ni..maka saya beli terus pakai..kasut tu cantik gak...x dpt nk tunjuk kt korang semua sbb nanti ada plak yang ckp menunjuk-nunjuk hehheheh...tapi yang pasti saya dtg sini x bawak kamerapun...dan yang paling x best,xder sorangpun antara kami yang bawak kamera...tengoklah,kalau ada nanti saya masukkan gambar2 tersebut untuk dikongsi bersama teman2 sekalian..
.........MISS AiSYAH so much...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...