Rabu, 12 Ogos 2009

GELAP & KELAM DUNIAKU...

Arini dunia saya kelam sebab baru sat tadi ummi & mami saya bawak balik Aulia' ke Kelantan...sedih xleh nak cakap...maklumlah...aaanaaaakkkk....sedih tp tahan jer...air mata nak nitis..tp suami kuatkan saya..dia peluk dan cakap... "pengorbanan tu penting bg memastikan kita semua dapat yg terbaik....anak balik kejap je...nanti cuti merdeka kita balik ambik".tengok kenderaan diorg bertolak rasa mcm ank kena culik je...
Kursus punyer pasal terpisah mak n anak...Ummi saya ada ckp.. "sabarlah..hidup yg banyak dugaan tuhan sayang..." dia ckp "Ummi perhatikan...k.han ni paling byk dugaan dalam hidup..dr dulu lg. Selalu je ada dugaan, lebih berbanding k.ina & adik beradik yang lain..selalu hadapi kesusahan sebelum jd camni..baik dr segi kerja, jodoh...sampailah dapat ank sekarang ni...(dpt ank yg kuat nangis...)" berpisah dengan ank tu, kecil je dugaannya..." yang tu memang saya akui...memang hidup saya penuh dugaan..dari kecik sampai sekarang...harap2 xder dah yg menduga..tapi kalau itu yang buatkan saya jd lebih tabah & kental saya terima ngn redha...apa2pun saya bersyukur atas apa yang Allah bg kt saya..dpt ibu bapa & mertua yg penyayang...suami yg baik & anak yang sihat... "terima kasih Ya Allah"
Syukur...
Syukur...
Syukur...
Syukur Alhamduliilah...
Ni gambar yang kitorang gi mencari kedai gambar seluruh bandar Mentakab & Temerloh..hehhe..akhirnya jumpa jugak kedai ni yang tersorok...walau x bawak Aulia' g konvo tp dpt bergambar bersamapun xper...
Ni gambar dia gelak giler..hehhe...padahal byk sgt gambar x jadi sbb Aulia' gelak2...
Ni dia pandang kt tempat lain...eee...geram btoi budak ni...
Cina yg edit gambar2 yg Aulia' x senyum...x best..padahal byk gambar yg Aulia' gelak2..tp toleh tempat lain...
Muka terkejut Aulia'..kelakar je..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...