Selasa, 2 Jun 2009

RINGKASAN MINGGU LALU...

*This is my 1st post since yang last skali I post aritu...lebih kurang 25 Mei 2009...yang konon2nya exclusive buat teman2....
*Arini dah masuk ari ke 5 saya kt rumah...kt klantanler...ktner lg...
*Last week memang busy sgt.I'm the most bz person this week...sbb nk prepare balik kampuuuung! Mana nk jaga exam budak2 lg...setiap hari ada je jadual jaga exam..yang untuk Jumaat tu saya mintak sorang Ustaz budiman utk ganti...Ustaz Syawal..hehehe...andai Ustaz baca blog k.han...k.han nk ucap "T.Kasih byk2"......lepas budak ambik exam paper saya aritu...terus saya marking paper diorang! maklumlah nk kejar balik kampung...takut terberanak kt sini aje...
* My hubby yg chubby tupun mintak cuti jumaat aritu...dah lama dia mohon tp malangnya pada rabu minggu lepas....lepas balik dr kursus kt kuantan ntah cmne dia sakit mata...tersangkut kt tengah jalanlah tuuu...terus dpt MC for 2 days...so jumaat tu memang dia MC lah...Khamis plak..dia jd suri rumah,kemas rumah sebab kami dah nk bertolak balik kelantan Jumaat tu...Saya plak cuti tanpa rekod sebab ganti cuti Hari Buruh yang kami bekerja that day...wah...bestnya balik kampung...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...