Jumaat, 11 Mac 2011

GAMBAR PALING KURANG AJAR.

CELOTEH MAK ITI

Erm...sakit ati aku dipetang2 jumaat ni..betul kata adik inani...bukan takat menyampah tapi menyumpah seranah lagi tengok gambar ni...aku rasa nak sepak terajang mat salleh kurang ajar ni...x hormat agama lain langsung....mat salleh memang tak reti adab...betapa sakit ati sangat sampai x tergambar..tapi yang aku boleh doakan semoga perempuan ni Allah balas dengan hukuman yang setimpal sepertimana pelukis kurikatur Rasul junjungan kita yang mati terbakar....ermm... Ya Allah lindungilah hambamu ini Ya Allah.....


Ni post Cik Inani aku cuma copy je.....



Assalamualaikum....
Haa..tadi aku jenjalan sambil naik basikal kat internet sambil cari gambar untuk post terbaru..
aku terjumpa satu benda yang agak menyampah, menyumpah, gambar macam sampah!!
Kenapa??nak taw tengok gambar ni.

Haaa...amacam?? Sakit ati tak???
Kaabah itu rumah Allah.
Mekah itu tanah suci.
Tapi sedap2 dia je buat macam tu. Dia buat macam dia dok "melabur"
kat atas Kaabah tu. Dahsyat!!! Jangan sesekali ada yang buat aksi tu di rumah erk!!
berdosa besar..huhu.(gurau je)
Orang macam dia ni, neraka jahanam la tempat dia.
Kita WAJIB rasa marah bila ada orang mempermainkan agama kita.
WAJIB kita perangi!!!
Kalau boleh..Korang share lah dengan kawan2 korang yang tak tau lagi pasal ni..
Sebarkan!!!!!!!!

CELOTEH MAK ITI


Cik Inani...saya mohon izin untuk share post adik kat blog akak yer.....kalau korang rasa free pergilah jalan2 kat blog adik kita ni...nama blog dia @ku H@nYaL@H iN5An B!@Sa... best gak post2 yang dia buat.......pemandangan dekat blog diapun sejuk mata memandang..hijau bumi tuhan..teringat plak lagu XPDC "Hijau Bumi Tuhan" lagu ni lagu favou aku masa belajar kat UPM dulu wat teman study dikala dinihari...jam 3 &4 pagi....


Sekali ku memandang kehijauan saujana mata
Semusim yang benderang hati riang nikmatnya tuhan
Kita belalah bersama-sama
Kita jagalah harmoninya
Semusim ia datang keindahan ciptaan tuhan
Hijau yang terbentang makhluk tuhan bermesra-mesra
Kita belalah bersama-sama
Kita jagalah harmoninya
Damai terperi kicau bernyanyi
Burung berkicauan riang terbang
Ombak menghempas pantai menanti
Indah biru laut ini pasti
Salam diberi insan di bumi
Itu nikmat hari hari ini
Tegur dan sapa senyum ketawa
Itu tanda kita riang
Abadikan keindahan ini

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...