Isnin, 24 Januari 2011

POSTO...POSTO....


Akhirnya siap n selamat dipos...posto..posto..posto...

Assalamualaikum reader sekalian...hari ni aku x byk sgt benda nak share sbb arini ada kerja sikit belah pagi..siapkan semua surat2 pelajar untuk berkonvo nnti...x ramaipun..cuma 101 orang pelajar je....cantik plak angka tu bila aku tengok balik..tapi masa nk siapkan tu punyerlah azab....hehhe...nipun bukan kerja arini punyer...sambung kerja last week..jumaat aritu ..hehhe....ahaksss....kenalah siapkan sebab bos sederhana besar ckp nk kena pos cepat....

  

Aritu sunyi je opis...entah ke mana semua orang aku plak memang free jumaat.....erm lepask kt tempat su..borak2.."xder kerjalah kunun"...

   


2 orang budak yg x tau nak buat apa..samalah ngn kakak dia ni..sikit2 snap gambar..heheh
  

Tiba2 je..bagai pucuk dicita ulam mendatang..bos kecik dtg bagi kerja..best jugak wat kerja2 PAR ni..sampai semua panggil aku PAR baru..hehe sebelum dapat kerja sempat lagi berposing dengan Busu..heheh sapa lg mangsa snap gambar...Azmalah..hehe

  

    

Cewah..siap ajar langkah2 kerja lagi tuuu..cara2 melipat surat...ahakkss...ni xder idea nak menulis namanya...sbb tu masukkan semua gambar..kuang2...

      


Akak doakan hajat awal tercapai okay....


Bagus betul adik aku sorang ni..syg dia...heheh..nak bagi upah apa yer????buat kerja tanpa di suruh..ringan tulang betul...


Aku ni bukan malu tapi x tau malu..tersengih beria2 walaupun kerja nk siap cepat...


Eleh..leh..leh..malu2 plak si Shima ni...hehe

    

Macamana boleh jadi gini...senarai nama & alamat lebih menimbun2..tapi surat dah habis..pelik bin ajaib betul...

Tapi last2 bos kecik aku ckp xperlah kalau x sempat pos je ari isnin nanti...nasib baik aku xder kelas....heheh...bertuah betul aku!..kerja tu memang siap ari jumaat lagi, tp kul 5 ptg..hihi...kata Aimi "pejabat pos x tunggu k.han"...dah tutuppun..maka kerja terpaksa bersambung arini...jap agi kul 3.30 nk masuk meeting hari inovasi laks....erm..aku nak setelkan kerja menulis blog ni dulu...pagi2 tadi, sampai je aku setel down mana yang penting....surat konvo budak2 tu penting...dlm kul 9 lebih semua siap utk dipos...aku hantar ke Din...di bahagian admin.. lega rasa bila semua dah setel..tupn dengan bantuan adik kesayangan aku si Shima bakal ibu..heheh Aminnnn...berkat mulut ibu ni..maka bertambah lah lg sorang ibu kt kolej ni....

K lah..nak masuk meeting...daaa.....C U next post...


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...