Khamis, 2 Disember 2010

New Look ...


Yang nilah template yang aku nak sangat2...sampai berjam aku cuba cari mana aku nak pastekan codenya....sampai sudah x jumpa......last2 aku ambik apa2 je yang sedap pada mata aku dalam senarai template yang disediakan....erghhhh!!!!!!!!!! frustnya....apa2pun aku kena cuba sampai dapat.....



Ni template lama aku...bosan dah aku ngn template lama ni.. suram je...sampai aku pun xder mood nak berblog....aku dok cari yang cute n ceria..tapi x jumpa...erm...apa2pun bolehlah buat sementara ni...entah2 esok lusa atau karang aku tukar lain lg.....

Hari ni aku xder keje...bukan xder kerja sangat sampai free sampai ke petang tapi xder orang nak ambik paper untuk pengajian Am sebab semalam last paper SPA 3103 kul 4.30 p.m jadi berakhirlah tugas aku untuk menguruskan semua urusan exam subjek Pengajian Am...

Walaupun banyak paper nak kena marking tapi aku cuba paksa diri aku menggodek blog sebab next week nak kena ngajar kursus blog...setelah sekian lama aku tak ngajar kursus blog dan blog akupun dah terbiar lama....aku rasa patut aku lembutkan jari jemari ku menekan mouse mengexplore apa yang patut..ternyata blogger sudah berubah wajah...banyak template baru yang di masukkan malah aku nak masukkan template yang aku sukapun aku x tau mana tempat aku nak pastekan code CSS@HTML nyer....sampai sudah aku tak jumpa...last2 aku ambik je template yang blogger sediakan untuk aku...frustnya...walau mcmanapun blog aku sudah berubah wajah....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...