Jumaat, 3 Disember 2010

Marking paper....


Alhamdulillah...hari ni kita sama2 ucap syukur kerana masih diberikan usia yang masih panjang untuk terus bernafas...moga esok masih ada buat kita...dan masih boleh melakukan sebanyak mungkin kebaikan sebagai bekalan....Amin....



Sakitnya kepala membaca jawapan student ku...

Bosannya ler hari ni....sambil marking paper sambil mengomel jawapan yang budak2 ni bagi...apalah teruk sangat jawapan..mcm x pernah ku ajar je dalam kelas...frustpun ada...tp bukan aku sorang semua pensyarah lainpun merungut gak....Nasib hai nasib....dah nasib badan...



Al-Fatitah buat semua umat Islam yang terlebih dulu meninggalkan kita...

Arini sambil marking paper sambil baca facebook...mcm2 benda yang berlaku dalam kehidupan orang lain..kadang-kadang rasa bersyukur ngn diri sebab belum diuji sebegitu.....Takziah buat kakak ku tersayang Razatu Iza dari KK Ledang yang telah kehilangan ayahanda tersayang (pulang ke Rahmatullah) 3 hari lalu...Tabahkanlah hatimu kak..sesungguhnya Allah lebih sayangkan arwah...


Bleeding rose....

Kita sama-sama doakan anak kawanku si "S" sihat dan lahir dengan sempurna Amin....

Semalam dan hari ini aku berchit chat ngn sahabatku si "S" yang mengalami komplikasi semasa mengandung...bleeding katanya...Kesian aku mendengar berita itu aku doakan semoga dia cepat sembuh dan babynya selamat.....buat semua pembaca2 ku..mailah kita sama2 doakan untuk beliau semoga cepat sembuh dan babynya selamat.....sekiranya ada diantara pembaca2 ku ini yang terdiri daripada ibu2 dan pernah mengalami pengalaman yang sama,dialu-alukan untuk memberikan sedikit komen,nasihat atau petua kepada saya dalam blog ni untuk dikongsi bersama beliau dan juga semua pembaca lain....

Changing during ...Pregnancy

Tahniah buat temanku Yani yang kini disahkan mengandung 2 bulan oleh doktor semalam kot....akhirnya Darwish dapat adik...untuk pengetahuan Darwish tu muda sebulan je dari Aisyah sekarang dah nak ada adik...semua orang pakat tanya aku bila nak tambah...aku x tau nak jawab apa..yg pasti aku belum bersedia...memang ada rasa nak anak tp keadaan tak mengizinkan sehingga tahun 2013...aku akan terlibat dengan penggubalan modul baru kolej komuniti...aku takut tak sempat nak uruskan anak...itu je aku leh jawab....


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...