Jumaat, 2 April 2010

YAHUDI JAHANAM

Jahat...jahat..jahat...giler!!!orang gilerpun tak sejahat si yahudi laknatullah ni..geram aku bila tengok blog ni.....dia persendakan orang islam sembahyang...semoga Allah menurunkan bala menghapus bangsa jahanam ni dari muka bumi ni...bersatulah ummat Islam korang janganlah bergaduh sesama Islam dek kuasa yang begitu kecil tu...

Agenda jahat Yahudi musnahkan Islam

Oleh Farah Wahida Md Razid

UMAT Islam negara ini dinasihatkan agar berhati-hati ketika melayari laman web bagi mencari jawapan sesuatu perkara mengenai agama terbabit kerana kini semakin banyak kemudahan dunia maya ini disalahgunakan oleh Barat dalam usaha merealisasikan rancangan jahat mereka.
Laman web yang diusahakan kalangan orang Yahudi dalam melaksanakan agenda membunuh Islam di seluruh dunia kini semakin berleluasa dan berlindung di sebalik memberi kemudahan dalam mencari jawapan untuk beberapa permasalahan umat sejagat..
Antara laman web yang dibangunkan dengan niat memburukkan Islam termasuk maklumat berhubung hadis dan al-Quran serta tersebar kini secar meluas ialah www.answering-islam.org, www.aboutislam.com, www.thequran.com dan www.allahassurance.com.
Al-Quran terbaru, The True Furqan yang diterbitkan dua syarikat percetakan milik Amerika, Omega 2001 dan Wine Press serta disebarkan di Kuwait, dikesan majalah al-Furqan sebagai mengetengahkan sejumlah ayat syaitan dengan memutarbelitkan surah sebenar dalam kitab suci agama Islam itu.
Tidak ketinggalan, kegiatan jahat Yahudi turut dikesan melalui pengedaran The 21st Century Quran setebal 366 halaman dalam versi bahasa Arab dan Inggeris, kepada kanak-kanak di beberapa sekolah persendirian Inggeris di Kuwait.
Kitab baru ini yang mengandungi 77 surah seperti al-Fatihah, al-Jana dan al-Injil, tidak dimulai dengan Bismillah tetapi ayat panjang merangkumi tiga kepercayaan rohaniah Kristian yang dilakukan dengan niat mengelirukan umat Islam apalagi di kalangan mualaf.
Selain menentang banyak ajaran Islam seperti mempunyai isteri lebih daripada seorang dianggap sebagai berzina dan perceraian tidak dibenarkan dalam Islam manakala jihad pula ditakrifkan sebagai haram dengan beberapa bahagian menghina Allah SWT secara langsung.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...