Selasa, 23 Mac 2010

SURPRISING SURPRISE.....

Kisah di hari lahir.......
Kisah yang agak melucukan di hari lahirku...apa taknya...firstly at morning tu aku tak ingat langsung bufday aku tapi hati tiba2 terdetik nak check lesen kereta...sbb 2 hari lepas aku ada nampak roadblock kat jalan mentakab-chatin tu...hehhe..aku terlepas sbb aku lalu ikut jalan shortcut gi hantar Aisyah..bila aku check..Mashaallah sikit punyer terkejut aku sbb tarikh lesen aku mati adalah tanggal 9hb/6/2009 (sama jugak dengan tarikh bufday seseorang hehhehe....)sehari sebelum Aisyah di lahirkan..masa tu aku kat dalam wad kat HSZKB....tengah risaukan anak aku yang taknak keluar2..kalau tak tarikh bufday diorang mesti sama....
Kebetulan hari tu aku xder kelas..aku mintak ngn En Apa nk kuar gi JPJ yg terletak sbelah je ngn kolej aku...aku gi renew...apa ke malang nasib aku...kena tunggu sampai 1 jam lebih semata2 nak renew lesen sbb offline..heheh..macam diorang tahu2 je nak denda akukan? Aku dengan sabarnya menunggu krn aku malas nak dtg byk kali....pastu bila line dah okeeesss....aku gi renew..terus aku renew 2 tahun.Malas nak PK pasal lesen lagi....yang kelakarnya tarikh lesen aku sama ngn tarikh bufday akulah...sama mcm peristiwa 10 tahun lepas..masa aku mula2 dapat lesen kereta..juga pada tarikh yg sama..2 kalilah sepanjang hidup aku,aku dapat hadiah lesen kereta....huhu...

ni lesen gambar masa kt UNI dulu..kakinya dah di rampas JPJ...huhu

Dengan bangga & riaknya aku menayangkan tarikh tersebut..hahahh...huhu..

Peristiwa kedua

Aku dapat suprising bufday kek dari adik aku 3 orang yg comot ni..diorangpun bagi aku kek comot gak..hehheh...tapi x kisahlah masuk perut jadi lain macam gak....yang penting adik2 aku ni ingat bufday aku ..terharu betul...ehheh..walaupun dapat hadiah kek comot tapi tetap sedap.Kek tu diorang simpan dalam kereta..diorangpun terkejut tengok kek tu jd gitu....sebenarnya kek yang diorang tempah camni:


Nilah yg diorang tempah....last2 jadik gini .....

TQ so much to all of u.....veru supriselah...cayalah....dengan korang2 sekali suprise tu baru best....
Busu si pengantin baru yang belikan kek..tq so much....
Celebrate bersama tiga orang adik aku yang cute2....padahal kat luar ni student aku dok tunggu kelas nak mula lagi 5 minit..hehheh

Ta teh..tateh....

Aisyah bagi hadiah kat ibu....melangkah kali pertama di hari lahir ibu...amat terharuuu...dia praktis sepanjang hari kat rumah pengasuh....itu yang pengasuh dia cerita...


Lesen kereta tanggal tarikh bufday aku....sama macam 10 tahun lepas masa bufday aku yang ke 18 tahun masa mula2 dapat lesen dulu..huhu..

Ni antara hadiah bufday yang aku dapat.....a purse....

Ni lah tempat pemulihan kek..macam banduan..mereka dipulihkan kat pusat serenti...hah..macam tulah...

Muka orang yang paling suprise sebab suprise kek dia memang menyeprisekan..hehheh...jgn sedih tahun depan beli kek yang lagi best untuk k.han...

Di peti makmal aku nilah kek itu di pulihkan....

Memang suprise..bukan takat bufday gurl tapi tukang beli skali..hehheh...

Suprising bufday kek....cair dalam kereta Jue

Bersungguh2 si Aisyah ni menghabiskan sup ni..bukan main suka lagi dia makan sup ni...macam mak dia...memang favourite bila sampai Pizza Hut..

Bufday gurl..tapi bukan bulan ni...bulan 6 punyer...

Dah lama aku teringin nak makan..nak masak malas...alang2 dah orang nak belanja aku belasah spageti sepinggan...

Betapa bersih & berkilatnya alatan nak berperang jap agi...

Ni baru jadik gambar..asyik blur je...muka ibupun blur coz penat kelas sepanjang hari

Mana 1 bufdaay gurl ni???yang kecik or yg besar???

excited tengok air coke...

Mengalahkan bufday gurl...

Aisyah yang aktif..tak larat Abi nak pegang...


Abi ngn Aulia' Aisyah nak posing tapi gambar tak jadik...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...