Rabu, 13 Mei 2009

Salam Perkenalan wat Sumer....

Assalamualaikum...
#1: adakah aisyah akan secomel ni???????
#2:Subhanallah.....selesakah ank kiter dlm kandungan kiter????mesti dia x sabar nak kuar!!!!
#3: Inilah bakal pewaris kepimpinan negara nanti.Betapa besar kuasa tuhan menjadikan manusia dari setitik air mani yang hina....menjadi President Negara & Perdana Menteri DLL...
* Ni first post yg saya cuba-cuba buat..saje je try wat blog ni..
* Sebelum ni dah cuba2 buat sebenarnya.... tp x dpt bukak ntah kenapa, sebab bukan serius sgt kot nk wat blog kot masa tuuu....sbb tu x dpt bukak.Dia tahu kiter ikhlas ke x...huhuhuh!
* Tujuan utama cuma nak meningkatkan kemahiran dalam penggunaan ICT..hehe..(ni ayat dr blog Samsidar Siling...(jgn marah sidar)
* Objektif lain plak juz nk suka2..ade media nk luahkan perasaan..lgpun nk berkongsi pengalaman hidup sy sbg seseorang yang baru bakal bergelar ibu...diharap dengan adanya blog ni lebih ramai ibu2 yang sanggup meluangkan masa untuk berkongsi pengalaman semasa mengandung & tips2 penjagaan anak dengan saya sepanjang saya memikul tanggunjawab & amanah sebaga IBU! di atas muka bumi Allah ini....
* :p Andai kata ade nak komen apa-apa, boleyyylah menyinggah di blog saya bg berkongsi pendapat dan juga kritikan. ANDA..sgt2 di alu-alukan..
* :) Al-maklum la, saya masih terlampau baru & tahap tak pro la..masih tahap beginner..hehe...
* K..jupe lg nnt...when i've sum idea to write..:)

1 ulasan:

Sidar S berkata...

welcome to the world of blogging..hihi..siapa da nama sy lg kat situ..keep in touch ek akak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...