Isnin, 27 Jun 2016

COME BACK HOME....


COME BACK HOME....

Assalamualaikum..............
Assalamualaikum..............
Assalamualaikum..............
Assalamualaikum..............
Assalamualaikum..............
Assalamualaikum..............
Assalamualaikum..............
Assalamualaikum..............

Ukhuwah Fillah.....

Lama saya tak menconteng arang di muka...heheh eh silap...lama x menconteng di kanvas putih blog saya ni...Last post saya 5 Okt 2013.


Lebih kurang 3 tahun lepas mengikut perkiraan tahun.Sampai sampai dah lupa password nak masuk...subhanallah...panik cicak kejap...tiba2 Allah bg ingatan memori bawah sedar...lepas solat td dok depan keyboard pejam mata biar tangan sendiri yang menekan...akhirnya no yg ditekan tanpa berfikir inilah angka keramat yang membuatkan blog ni boleh bukak balik..

Alhamdulillah....kalau harapkan bukak blog baru memang taklah kan?sepanjang blog ni di bukak dah ada 12 k lebih view rasa sayanglah plak ngn angka tu walaupun blog ni tak pernah di pandang orang kiikiki....blog syok sendirilah katakan.Sekadar perkongsian hidup harian bersama yang tersayang serta topik2 sengal yang tercapai dek akal pendek ni....

Insya allah akan datang saya akan share semula topik2 yang menarik pada pandangan saya umtuk tontonan orang yang suka membaca. masa mula2 buat blog ni mengandung anak sulong..sekarang anak dah 3 orang last post tahun 2013, masa tu tengah mengandung anak no.3 sekarang anak no 3 pun dah berusia 2 tahun dah...kikiki....

Bila baca komen komen dari sahabat 2 yang mendapat manfaat dari post2 saya, rasa terharu plak itu yang sayang nak buat blog baru.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...