Rabu, 31 Julai 2013

TIPS CANTIK MENAWAN


Lamanya x update blog...bersawang giler, last update masa mengajar SMK 3 di Kolej Komuniti Bera. Sekarang ni aku dah pindah lebih dari setengah tahun di Kolej Komuniti Temerloh...macam2 perkara dah berlaku tapi x sempat nak berkongsi dengan teman2 maya...Abu dzar dari sekecik2 budak sampai dah besar tapi x pernah nak update pasal dia seperti mana aku pernah update pasal kakaknya membesar didalam blog ni satu masa dulu...apa2pun aku konsikan beberapa keping gambar abu dan aulia semenjak dewasa ni....jangan konfius plak ngn tajuk...xder sapa yang cantik dan menawanpun kat sini..saja aku tulis tajuk tu supaya orang baca post aku..Automatik hit dia tinggi..heheh..Jgn marah...



Ni gambar latest kami satu family..tapi xderlah latest sgtpun...bulan 6 aritu di kuantan...


Ni masa konvokesyen wilayah timur....aku rasa ada perubahan semenjak ambik supplement berterusan..pipipun rasa segar n tegang je...


Ni gambar anak dara aku yang suka posing...erm..asyik mintak adik je...


 Anak dara aku dan anak bujang yang dah makin besar....selalu cakap nak kawen ngn superboy...risau rasa...



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...