Sabtu, 5 Februari 2011

BOSAN ..BALIK KAMPUNG


Gambar ni masa mula2 nak bertolak aritu...saja nk praktikkan ilmu adobe photoshope aku yg seciput ni...kalau x praktik karang lupa plak...maklumlah..bak kata aku selalu "praktice make perfect" ehheh


Hari ni agak bosan sbb x tau nak wat apa...cuma ngadap komputer je..adik aku xde kejap tadi sebab dia nak gi survei kedai baru untuk di bukak kedainya sendiri 1 lagi...jadi aku terpaksa jaga sendiri kedai arini...lagipun memang semenjak balik ni asyik lepak kat sini sbb ada nota studant yang nak di fotostatkan..jadi nak tak nak kena jaga sendirilah..

   

Bosan rupanya duduk je camni...aku rasa aku xleh tahan nak kerja gini...baru berapa jam tuhan je tahu bosannya...kt opis main tenet x lah bosan pulak..



Mukapun dah selebek...sempat lagi nak posing...

xperlah..arini je dia cuti sebelum ni asyik dia jaga sorang2...Erm..xder apa yang menarik nak di kongsikan bersama..cuma semalam kami pergi kenduri Farah Irma di Kg Kota maka secara tidak langsung berlakulah gathering bersama geng2 SPM 1999. Maka kami ramai2 bergambar..arini aku berbelog guna PC dekat CC jadi gambar x dapat nk di upload...tengoklah..kalau aku free maka aku akan upload..k lah adiosss...

 

         

At least pertemuan ni cukup bermakna walaupun tanpa di rancang...


Sebelah kiri yang bertudung hitam tu Aisyah & yang belah kanan tu Wan Murni..depa ni kawan aku masa tingkatan 3 dulu..


Lama betul x jumpa diorang ni..


Bergambar beramai2...erm..yang bergelar suami semua lesap kt belakang...dunia ini dimonopoli oleh wanita...hahah


Ni aku bergambar ngn salah seorang kawan baik aku masa sekolah dulu..si Marini & Suami..suami dia tu pemain bola terengganu sekarang..dulu dia bekas kapten Selangor Reeshafiq Alwi.. yg tudung oren 1 lg tu Mc E my bestfren gak..

Hanya Mareene je yang dtg Mareena x dapat cuti..sebenarnya Mareene ni kembar...dan budak kecik yang ada dalam gambar ni bukan anak Mareene tp anak Mareena,tp anak dia nk duduk ngn kembar mama dia yang di panggil mami berbanding mama dia..heheh


Cuba teka mana 1 mareena n mana 1 mareene??? kalau korang terer..hehe..


Ni mami Ayunk.....


Ni mama Ayunk...untung dia ada 2 mak...


Korang carilah sendiri mana 1 dia...


 Bergambar dgn pengantin Farah Irma..


Comeinya saing aku nih..memang tema pink nih...pink lovers nampaknya...


Ni baru gambar ready...


Ramai yang dah jadi mak orang dah..termasuk aku..tengok anak Mc Ju..dah besar dah..mcm adik plak..org lain semua body lawa..aku je yg gemuk ni...



Nasib baik ikin ambik gambar aku ngn hubby..kalau x xder gambar kami..nipun ambik kt FB dia..ehhe..mintak izin ye..


Ni gambar guna kamera mak yi..thanks yie..nasib ada kamera mahal mu...


Masa sekolah dulu budak 2 ketul ni dok belakang aku dlm kelas...tp Nija kelas sebelah...masa UPM Nija ambik ROTU..kami sama2 masuk UPM..skrg dia keje kt KL..Mc E plak bakal Guru

 
Ayunk & Ecah

 Masa aku g Jemput Mareene  & family utk kenduri aku dulu Mareena baru je beranak kt Ayunk..pejam celik dah dekat 4 tahun rupanya...

     

    

    


Ni masa g shopping air kotak utk isi peti kat TESCO..mukapun dah penat dah..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...