Rabu, 30 Disember 2009

FRIENDSTER & TAHUN BARU...

Esok aku cuti apa2pun aku x tak sangka tinggal 1 hari je lagi nak masuk tahun bar...cantik angka tu.....tapi sedih plak sebab tahun yang INDAH ni ingin berlalu pergi dan takkan berulang lagi...tahun ni memang INDAH bagi aku...dalam tahun 2009 nilah aku dapat kerja tetap sebagai goment servant,dapat tinggal bersama dengan suami (bukan lg PJJ),dapat beli aset sendiri,dapat run bisnes sendiri dan juga dapat anak yang aku tunggu-tunggu selama ni (Sharifah Aulia Aisyah)...berbaloi...semuanya dalam 2009...memang cukup Indah. Impian Aku sebelum Aku umur 35 tahun aku dah miliki semua benda yang aku target....harap-harap 2010 memberikan kenangan yang lebih INDAH seindah angka yang tertera...hehehheh!!!!! Sebelum aku akhiri aku nak ucap SELAMAT TAHUN BARU & SELAMAT BERCUTI...semoga anda semua peroleh kejayaaan di tahun hadapan....
Ni pasal frenster plak...bengang betoilah frenster aku sampai sekarang x dapat bukak....dia suruh verify emel...tapi bila orang tekan verify xder plak apa-apa msg sampai untuk di verifykan...bengang...sampai skrg x dapat bukak...dahler gambar lama2 banyak dalam tu...semua xder dalam simpanan lepas labtop & thumbdrive kena format balik...huhu...sedih plak....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...