Selasa, 13 Oktober 2009

MALAS NAK MENAIP...NI GAMBAR TERBARU

Hari ni aku ada short course ngn makcik2 dr Felda..seluruh Felda kt Pahang ni...diorang wat kursus Microsoftword 2007.Semalam aku assiat Nurul tp hari ni aku plak yang ngajar..Remy assist aku...sementara kelas x mula lg..sempat aku upload gambar terkini Aulia'untuk tatapan mak2 sedara dia kt luar sana.... Semalam jadual pack sangat..kelas dr kul 8.15pg-12.30p.m......pastu aku semayang n makan then g assist Nurul kt Makmal Komputer CADD kt Blok F.Pastu kelas sampai kul 5 ptg...
Penat sangat sampai balik rumah macam pengsan...x sempat nk main2 ngn Aulia'.K lah..bye...c u next entry...aku penat ni.nak rehat n makan...
L shape yg x berapa nak L shape sbb ruang yang sempit..biasalah rumah perumahan kos rendah...
Tulah lappy kesayangn aku yang aku selalu guna utk blogging...walaupun x mahal harganya.... X macam korang punyer...hheheh time nipun tgah blogging sebenarnya...
Nilah pondok usang kami yang serba kekurangan jemputlah kawan2 datang...kami sentiasa mengaklu-alukan kedatangan anda semua..walau xder yg best tp kami gembira jika anda datang...yg dah pernah sampai rumah ni setakat ni...kawanku si Pesal & Si Baya & suami...
Ni masa nak gi Majlis kesyukuran rumah KJKK En.Apa kt Taman saga Indah hari Ahad baru ni...jam 3.00-6.00 p.m.hehehh
11/10/09...........
Dapat posing suami isteri sampai lupa anak..hehe...
Ni masa tengah tunggu mak2 datin makteh jaja & busu kt petronas Tualang Indah.Sempat snap.
Ni Abi yg posing ngan spek baru.huhuu.....
10/10/09...Sabtu (8.20 p.m) - Rumah K.Yati Makmal
Ni Aulia selepas kepenatan gi majlis...mengalahkan org yang wat kenduri je penatnya....
Ni En.Mawi ngn anaknya Iris...baru 8 bulan...7 kg beratnya.saman Aulia'
Ni isteri KJKK kami En.Appa
Aisyah ngn anaknya Aliff...
Ni three anak dara yang berbaju purple ni anak kak Lia Librian kami..
Ni makteh Jaja & Aunty Lini tgah main ngn aulia' yg baru bangun tido...
Aisyah pakai baju ni mcm anak popey the sailorman...
Ni masa nak g Majlis kesyukuran rumah kak yati makmal... sabtu malam baru2 ni... 7/10/09 - Rabu
Bulat matanya....
Sempat lagi snap gambar masa nk g keje nk hantar dia g kt pengasuh....
Ni selesa tido kt sofa....
Muka mcm lelaki je....
Ni gambar Aulia' Aisyah yang latest...last week..tp x sempat nk upload..dah besarkan dia????????

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...