Sabtu, 23 Mei 2009

Rama2 Dan Bunga

Check out this SlideShare Presentation:


P/S: Sebenarnya slide ni saya ambik dari kawan saya Marina bt Mustafa....masa kami buat DPLI sama2 kt UPM dulu..masa tu ada kelas micro teaching..disebabkan saya kebosanan teramat sangat maka saya godek2 thumbdrive dia..terjumpalah 2 slide presentation yang betul2 membuatkan ati kecil ni tersentuh...Maha Besar Allah! Dia yang pilih saya untuk merasai sentuhan tersebut...rasa begitu kerdil sekali kita pada pandangan Allah s.w.t...
* Semasa di Kolej Komuniti Masjid Tanah saya masukkan slide ni untuk dikongsi dalam slideshare presentation bersama semua orang yang berminat.terutamanya student saya yang sentiasa mengakses nota secara online dalam slideshare presentation niiii...sebenarnya kedua2 presentation ni ada lagu sebagai background...x tahu naper skarang lagu tersebut x keluar...Kalau anda dapat hayati kata-kata & lagu yang digunakan untuk kedua2 presentation niiii...saya percaya anda semua juga turut menangis...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...